EN BG
> Сертификати
> Партньори

Маркетинг

Основните принципи в маркетинговата стратегия на компанията се основават на идеята за подбор на стратегически пазари в страни с висока импортна поглъщаемост при осигуряване на дългосрочно търговско партньорство. Търговската политика на компанията е експортно ориентирана. Като резултат повече от 95% от произвежданата сулфатна целулоза е предназначена за износ. Основни чуждестранни пазари са Турция, Гърция, Германия, Сърбия, Румъния, Египет, Полша, Белгия.

Главната цел на търговската политика на дружествата от групата „Свилоза”е изграждането съвместно с клиентите на система за онтайм доставки, с което се елиминират значителна част от разходите на потребителите.

Освен това търговската политика се основава на следните приоритети:

  • гъвкавост и бърза реакция при пазарни промени
  • постоянни контакти с клиентите
  • пълно задоволяване на изискванията на клиентите чрез осигуряване на продукция с високо качество и бързо и навременно обслужване
  • възприемане на мнението и препоръките на клиентите като катализатор за подобряване на качеството.